Programvara för Medicinskt Center
Praktiska verktyg för effektiv hantering av patientmottagning och schemahållning inom medicinska verksamheter.
Tillgänglig på datorer och via mobila appar för iPhone, iPad och Android Scroll to appsScroll to apps
CRM för onlinebokning i ett medicinskt center
Uppskatta bekvämligheten med EasyWeek-applikationen för medicinska centret. Onlinebokning av möten, praktisk kalender och specialistens schema. Utan överlappningar och rutin.
Ger patienter möjlighet att boka sina egna läkartider online när de vill, vilket sparar både tid och resurser för sjukvården.
Ett säkert system för att hantera patientjournaler elektroniskt, vilket underlättar delning av information mellan vårdgivare.
Möjlighet för vårdgivare att hålla videokonsultationer med patienter, vilket är särskilt användbart för patienter i avlägsna områden.
Ett enkelt och säkert system för att hantera betalningar online, vilket underlättar processen för både patienter och vårdgivare.
Automatiska påminnelser och notiser för att hjälpa patienter att komma ihåg sina läkartid och medicinering.
Ett system för att samla in och hantera feedback från patienter, vilket kan hjälpa till att förbättra kvaliteten på vårdtjänsterna.
Dina data behandlas i enlighet med globala och europeiska säkerhetsstandarder, inklusive PCI DSS, SSL och GDPR.
Vi säljer inte eller överför din data och dina kunders data till tredje part.
Använd EasyWeek för att öka antalet bokningar utan något krångel.
Ge all viktig information om ditt företag som lockar kunder och uppmuntrar dem att boka dina tjänster.
Se till att allt fungerar smidigt genom att integrera EasyWeek med program som du redan använder, t.ex. GA4 och andra.
Placera vår bokningswidget och länken i alla dina kanaler för att ta emot bokningar samtidigt!
Få detaljerad analys av bokningar, personalens arbetsbelastning och annan information som hjälper dig att identifiera de bästa områdena för att växa ditt företag.
Skapa din framgångssaga med EasyWeek!
Kan du inte hitta ett svar? Kontakta vårt vänliga team.
Hur kan EasyWeek hjälpa mitt hälsovårdsföretag med bokning och hantering av tider?
EasyWeek är utformat för att förenkla och automatisera din boknings- och tidshanteringsprocess. Vår plattform erbjuder ett användarvänligt gränssnitt där dina patienter kan boka tider med bara några få klick, 24/7. Det ger dig också möjlighet att effektivt hantera ditt schema, personal och resurser, vilket minskar risken för överbokning eller dubbelbokning.
Är EasyWeek HIPAA-kompatibel?
Även om EasyWeek tar datasäkerhet på allvar och har implementerat flera åtgärder för att skydda användarinformation, rekommenderar vi att varje företag bekräftar eventuella nödvändiga överensstämmelsekrav enligt deras specifika behov.
Kan jag anpassa bokningsprocessen enligt mina hälso- och sjukvårdsföretags behov?
Ja, EasyWeeks plattform är anpassningsbar för att möta dina specifika affärsbehov. Du kan ställa in dina arbetstider, raster, de tjänster som erbjuds, och även anpassa bokningsformuläret för att samla in den information du behöver från dina patienter.
Kan EasyWeek skicka påminnelser till patienter om deras möten?
Ja, EasyWeek erbjuder automatiska påminnelser via e-post och SMS. Denna funktion hjälper till att minska uteblivna besök och låter patienter bekräfta eller omboka sina möten i förväg.
Kan flera medarbetare få tillgång till systemet?
Absolut! EasyWeek låter dig lägga till flera medarbetare och tilldela dem olika roller och åtkomstnivåer. På detta sätt kan alla i ditt team hantera sina scheman oberoende samtidigt som du behåller den övergripande kontrollen.
Prova EasyWeek för effektiv hantering av ditt företag. Vår support är alltid tillgänglig: 7 dagar i veckan, gratis på alla tariff.