Hur man kommer igång med EasyWeek
Några enkla steg för att ställa in EasyWeeks onlinebokningssystem för ditt företag. Lär dig hur programvaran hjälper ditt företag att bli framgångsrikt.
Lansering om 15 minuter
Den ursprungliga systeminställningen är extremt enkel. Olika inställningar finns tillgängliga för specifika affärsbehov.
Beskriv ditt företag
Tillhandahåll all viktig information om ditt företag som kommer att locka kunder och uppmuntra dem att registrera sig hos dig.
- Fyll i dina företagsuppgifter, varumärke
- Skapa ett schema, lägg till tjänster och team
- Synkronisera med din kalender
Anslut EasyWeek till dina tjänster
Säkerställ bokning från olika källor
- Kopiera widgetkoden och klistra in den på din webbplats
- Dela bokningslänken med dina kunder
Starta onlinebokning
Ge dina kunder möjlighet att boka tjänster självständigt när som helst - utan överlappningar och komplexitet
- Kunderna kan kontrollera tillgänglighet och boka dygnet runt
- Anpassade regler för avbokning och utebliven ankomst
- Personal och kunder kommer att meddelas i god tid
Använd de inbyggda funktionerna för affärsutveckling
Utvärdera hur effektivt systemet planerar och hanterar bokningar utan din medverkan
- Lojalitetsprogram, rabatter, bonusar
- Automatiska utskick till kunder via populära kanaler
- Färdigbyggd webbplats med varumärke och mobilapp för dina kunder
Klart! Du har framgångsrikt uppgraderat ditt företag!
Fånga din affärsvåg med EasyWeek
Före
Ständiga överlappningar och förlust av kunder
- Fel på grund av kaotisk manuell schemaläggning
- Förlorar order genom att inte ta ett samtal
- Kunderna glömmer bort att boka tid
Efter
Företaget går smidigt utan din hjälp
- Automatiserat arbetsflöde och praktisk planering
- Kunderna bokar via webbplatsen
- Automatiska bokningsaviseringar och påminnelser
Intuitivt gränssnitt
Använd alla funktioner i vår produkt helt gratis och utan några begränsningar. Utvärdera funktionaliteten, fördelarna och bekvämligheten med EasyWeek.