Bokningsprogramvara för Samarbetsutrymmen
Pålitligt CRM-system för automatisering och hantering av kontor och utrymmeshyror i samarbetsutrymmen. App för onlinebokning.
Tillgänglig på datorer och via mobila appar för iPhone, iPad och Android Scroll to appsScroll to apps
CRM för online-bokning av coworking
Optimera din coworking-uthyrning med EasyWeek-appen, som ger företagare och frilansare möjlighet att boka arbetsutrymme online.
Möjlighet att boka ett skrivbordsutrymme i förväg
Låter användare boka konferensrum och mötesrum
Visar tydligt priser för olika utrymmen och tjänster
Visar recensioner och betyg från tidigare användare
Enkelt system för att hantera betalningar och fakturering
Ger detaljerad information om platsen, inklusive faciliteter och tillgänglighet
Dina data behandlas i enlighet med globala och europeiska säkerhetsstandarder, inklusive PCI DSS, SSL och GDPR.
Vi säljer inte eller överför din data och dina kunders data till tredje part.
Använd EasyWeek för att öka antalet bokningar utan något krångel.
Ge all viktig information om ditt företag som lockar kunder och uppmuntrar dem att boka dina tjänster.
Se till att allt fungerar smidigt genom att integrera EasyWeek med program som du redan använder, t.ex. GA4 och andra.
Placera vår bokningswidget och länken i alla dina kanaler för att ta emot bokningar samtidigt!
Få detaljerad analys av bokningar, personalens arbetsbelastning och annan information som hjälper dig att identifiera de bästa områdena för att växa ditt företag.
Skapa din framgångssaga med EasyWeek!
Kan du inte hitta ett svar? Kontakta vårt vänliga team.
Hur kan EasyWeek hjälpa min coworking-plats?
EasyWeek kan hjälpa din coworking-plats genom att tillhandahålla ett intuitivt och effektivt bokningssystem. Plattformen låter dina medlemmar boka skrivbord, rum eller andra resurser du erbjuder i realtid. Den automatiserar också bokningsprocessen, minskar administrativa uppgifter och låter dig fokusera på andra aspekter av din verksamhet.
Kan jag anpassa bokningsprocessen för att passa behoven hos min coworking-verksamhet?
Ja, EasyWeeks bokningssystem är mycket anpassningsbart. Du kan ställa in anpassade bokningsformulär, definiera dina egna bokningsregler, ställa in bokningsgränser och mycket mer. Du kan skräddarsy plattformen för att perfekt matcha din affärsmodell och operativa behov.
Kan EasyWeek integreras med min befintliga webbplats eller mobilapp?
Ja, EasyWeek erbjuder sömlösa integrationsalternativ med din befintliga webbplats eller mobilapp. På detta sätt kan dina kunder boka direkt från din plattform, vilket ger en smidig och bekväm användarupplevelse.
Kan jag hantera flera platser eller rum genom EasyWeek?
Absolut. EasyWeek är utformad för att hantera flera platser eller rum. Oavsett om du har flera coworking-utrymmen på olika platser eller flera rum inom en plats, kan EasyWeek hantera det. Du kan ställa in varje plats oberoende och hantera dem alla från en enda, centraliserad instrumentpanel.
Vilken typ av stöd erbjuder EasyWeek till sina kunder?
EasyWeek erbjuder omfattande stöd till sina kunder. Vi tillhandahåller en detaljerad användarguide, videouppgifter och ett dedikerat kundsupportteam som finns tillgängligt för att hjälpa dig med att ställa in och hantera ditt bokningssystem. Vårt mål är att säkerställa att du har den bästa möjliga upplevelsen med vår plattform.
Öka din konverteringsgrad och förbättra kvaliteten på kundtjänsten med omedelbar tillgång till alla EasyWeek-funktioner.