Tillgänglig på datorer och via mobila appar för iPhone, iPad och Android Scroll to appsScroll to apps
CRM för online tandläkartider
Upplev bekvämligheten med EasyWeek-applikationen för tandläkarmottagningar. Online bokning av tider, praktisk kalender och tandläkares schema. Inga överlappningar och rutin.
Ger patienterna möjlighet att boka sina tidsbokningar direkt från webbplatsen.
Ger tandläkarna möjlighet att hålla patientens uppgifter och medicinska historik organiserade och lättillgängliga.
Skickar automatiska påminnelser till patienterna om deras kommande tidsbokningar för att minska antalet uteblivna besök.
Stöd för hantering av flera kliniker, vilket gör det enkelt för företag med flera platser att hantera sina bokningar.
Möjlighet att ta emot och hantera betalningar online för att göra processen smidigare för både patienter och personal.
Möjlighet för patienter att lämna feedback och recensioner på sina besök, vilket kan hjälpa kliniken att förbättra sina tjänster.
Dina data behandlas i enlighet med globala och europeiska säkerhetsstandarder, inklusive PCI DSS, SSL och GDPR.
Vi säljer inte eller överför din data och dina kunders data till tredje part.
Använd EasyWeek för att öka antalet bokningar utan något krångel.
Ge all viktig information om ditt företag som lockar kunder och uppmuntrar dem att boka dina tjänster.
Se till att allt fungerar smidigt genom att integrera EasyWeek med program som du redan använder, t.ex. GA4 och andra.
Placera vår bokningswidget och länken i alla dina kanaler för att ta emot bokningar samtidigt!
Få detaljerad analys av bokningar, personalens arbetsbelastning och annan information som hjälper dig att identifiera de bästa områdena för att växa ditt företag.
Skapa din framgångssaga med EasyWeek!
Kan du inte hitta ett svar? Kontakta vårt vänliga team.
Hur kan EasyWeek hjälpa min tandläkarverksamhet?
EasyWeek kan hjälpa din tandläkarverksamhet genom att effektivisera processen för bokning av möten. Det är ett enkelt och effektivt verktyg som låter dina patienter boka sina möten online, vilket minskar antalet uteblivna besök och förbättrar patientnöjdheten. Du kan också hantera ditt schema, spåra patientinformation och automatisera påminnelser med EasyWeek.
Är EasyWeek HIPAA-kompatibel?
Ja, EasyWeek säkerställer att all data, inklusive patienters personliga hälsoinformation, lagras säkert och i enlighet med HIPAA-regler. Vi förstår vikten av datasekretess och säkerhet inom hälso- och sjukvårdsindustrin.
Kan jag integrera EasyWeek med min befintliga kontorshantering programvara?
Ja, EasyWeek erbjuder integrationer med olika populära kontorshantering programvaror. Detta gör att du kan synkronisera din kalender, patientdata och annan viktig information.
Kan patienter boka möten utanför kontorstid?
Ja, med EasyWeek kan dina patienter boka möten 24/7. Detta ger dem flexibiliteten att boka när det passar dem bäst, och det minskar arbetsbelastningen för din receptionspersonal.
Hur hanterar EasyWeek avbokningar och ombokningar?
EasyWeek tillåter flexibel avbokning och ombokning. Patienter kan enkelt avboka eller omboka sina möten online. Du kan ställa in din föredragna avbokningspolicy, och EasyWeek kommer att automatisera processen.
Öka din konverteringsgrad och förbättra kvaliteten på kundtjänsten med omedelbar tillgång till alla EasyWeek-funktioner.