Programvara för Hantering av Servicecenter
Allt-i-ett-lösning för effektiv hantering och servicebokning i ditt servicecenter.
Tillgänglig på datorer och via mobila appar för iPhone, iPad och Android Scroll to appsScroll to apps
CRM för onlinebokning i servicecentret
Uppskatta bekvämligheten med EasyWeek-systemet för ett servicecenter. Onlinebokning, praktisk kalender och mästares schema.
Ett enkelt och smidigt sätt för kunder att boka tjänster online när som helst på dygnet.
Automatiska SMS-påminnelser som skickas ut till kunderna inför deras bokade tid.
En real-time kalender som visar tillgängliga tider och låter anställda enkelt schemalägga sina arbetsdagar.
En kunddatabas som lagrar viktig kundinformation och historik över tidigare bokningar.
Möjlighet att lägga till flera tjänster och sätta individuella priser för varje tjänst.
Möjlighet för kunderna att betala direkt vid bokning genom vår säkra betalningsintegration.
Dina data behandlas i enlighet med globala och europeiska säkerhetsstandarder, inklusive PCI DSS, SSL och GDPR.
Vi säljer inte eller överför din data och dina kunders data till tredje part.
Använd EasyWeek för att öka antalet bokningar utan något krångel.
Ge all viktig information om ditt företag som lockar kunder och uppmuntrar dem att boka dina tjänster.
Se till att allt fungerar smidigt genom att integrera EasyWeek med program som du redan använder, t.ex. GA4 och andra.
Placera vår bokningswidget och länken i alla dina kanaler för att ta emot bokningar samtidigt!
Få detaljerad analys av bokningar, personalens arbetsbelastning och annan information som hjälper dig att identifiera de bästa områdena för att växa ditt företag.
Skapa din framgångssaga med EasyWeek!
Kan du inte hitta ett svar? Kontakta vårt vänliga team.
Hur kan EasyWeek hjälpa mitt servicecenter?
EasyWeek kan hjälpa ditt servicecenter genom att automatisera bokningsprocessen, vilket gör att dina kunder kan schemalägga möten eller boka objekt online när det passar dem. Detta kan hjälpa till att effektivisera dina operationer, minska bokningsfel och frigöra din personal för att fokusera på andra uppgifter.
Är EasyWeek lämplig för företag av alla storlekar?
Absolut! Oavsett om du driver ett litet lokalt servicecenter eller en stor kedja, är EasyWeek utformad för att skala och möta behoven hos företag av alla storlekar.
Kan jag integrera EasyWeek med mina befintliga system?
Ja, EasyWeek är designat för att sömlöst integreras med en mängd populära företagsmjukvarusystem. Om du har specifika integrationskrav, vänligen kontakta vårt supportteam för hjälp.
Vad ska jag göra om jag behöver hjälp med att ställa in eller använda EasyWeek?
Vi erbjuder omfattande stöd och utbildning för alla EasyWeek-användare. Vårt team är alltid redo att hjälpa dig med installation, felsökning eller eventuella frågor du kan ha.
Hur hanterar EasyWeek kunddata?
På EasyWeek tar vi datasäkerhet mycket seriöst. Vi följer alla tillämpliga dataskyddslagar och har robusta säkerhetsåtgärder på plats för att säkerställa att dina kunders data lagras säkert.
Prova EasyWeek för effektiv hantering av ditt företag. Vår support är alltid tillgänglig: 7 dagar i veckan, gratis på alla tariff.