Programvara för Tatueringsstudio
Den bästa lösningen för att hantera en permanent sminksalong, schemaläggning och företagsutveckling.
Tillgänglig på datorer och via mobila appar för iPhone, iPad och Android Scroll to appsScroll to apps
CRM för onlinebokning på en tatueringsstudio
Utvärdera kapabiliteterna hos EasyWeek-applikationen för en permanent makeupstudio. Onlinebokning, en praktisk kalender och ett schema för mästare. Inga överlappningar och rutiner för salongsadministratören.
Möjlighet att boka och se tillgängliga tider i realtid, vilket ger kunderna möjlighet att planera i enlighet med detta.
En funktion där kunder kan lämna recensioner och betyg vilket hjälper nya kunder att göra ett informerat val.
Erbjuder smidig och säker onlinebetalning för att förenkla betalningsprocessen för kunderna.
Automatiska påminnelser skickas till kunderna om deras kommande bokningar för att minska no-shows.
Webbplatsen stöder flera språk, inklusive svenska, för att passa en bredare kundbas.
En plats där permanenta makeup-artister kan visa upp sitt tidigare arbete och skicklighet.
Dina data behandlas i enlighet med globala och europeiska säkerhetsstandarder, inklusive PCI DSS, SSL och GDPR.
Vi säljer inte eller överför din data och dina kunders data till tredje part.
Använd EasyWeek för att öka antalet bokningar utan något krångel.
Ge all viktig information om ditt företag som lockar kunder och uppmuntrar dem att boka dina tjänster.
Se till att allt fungerar smidigt genom att integrera EasyWeek med program som du redan använder, t.ex. GA4 och andra.
Placera vår bokningswidget och länken i alla dina kanaler för att ta emot bokningar samtidigt!
Få detaljerad analys av bokningar, personalens arbetsbelastning och annan information som hjälper dig att identifiera de bästa områdena för att växa ditt företag.
Skapa din framgångssaga med EasyWeek!
Kan du inte hitta ett svar? Kontakta vårt vänliga team.
Vilken är fördelen med att använda EasyWeek för min permanenta sminkverksamhet?
EasyWeek låter dig automatisera din bokningsprocess, vilket gör det enklare för dina klienter att schemalägga möten och frigör din tid att fokusera på dina tjänster. Du kan hantera ditt schema, spåra ditt lager och till och med skicka automatiska påminnelser till dina klienter.
Hur hjälper EasyWeek mig att hantera mitt lager?
EasyWeek har ett inbyggt system för lagerhantering. Detta låter dig spåra användningen av dina produkter och förnödenheter, vilket hjälper dig att förutse när du behöver beställa om. Det kan också hjälpa dig att identifiera trender i produktanvändning, så att du kan justera dina inköp därefter.
Kan EasyWeek hantera flera bokningar samtidigt för min permanenta sminkverksamhet?
Ja, EasyWeek kan hantera flera bokningar samtidigt. Detta är särskilt användbart för företag som ditt, där du kan ha flera kunder bokade för olika tjänster samtidigt.
Kan jag använda EasyWeek för att skicka påminnelser till mina kunder?
Ja, med EasyWeek kan du skicka automatiska påminnelser till dina kunder. Detta kan hjälpa till att minska uteblivna besök och sista minuten-avbokningar. Du kan anpassa dessa påminnelser för att passa ditt företags behov.
Kan jag integrera EasyWeek med min befintliga webbplats?
Ja, EasyWeek kan lätt integreras med din befintliga webbplats. Detta låter dina kunder boka tid direkt från din webbplats, vilket gör bokningsprocessen ännu mer bekväm för dem.
Prova EasyWeek för effektiv hantering av ditt företag. Vår support är alltid tillgänglig: 7 dagar i veckan, gratis på alla tariff.