Tillgänglig på datorer och via mobila appar för iPhone, iPad och Android Scroll to appsScroll to apps
CRM för onlinebokning av detaljeringstider
Uppskatta bekvämligheten med EasyWeek-applikationen för detaljering. Onlinebokningar, en praktisk kalender och schemahantering.
Kunder kan boka tjänster när som helst, var som helst med vår realtidsbokningsfunktion
Skicka automatiska SMS eller e-postpåminnelser till kunder för att minska no-shows
Spara all kundinformation och bokningshistorik på ett ställe för snabb och effektiv hantering
Acceptera säkra onlinebetalningar genom vår plattform och håll reda på alla transaktioner
Få tillgång till detaljerade rapporter och analyser för att förbättra din verksamhet
Hantera din verksamhet på språng med vår mobilapp
Dina data behandlas i enlighet med globala och europeiska säkerhetsstandarder, inklusive PCI DSS, SSL och GDPR.
Vi säljer inte eller överför din data och dina kunders data till tredje part.
Använd EasyWeek för att öka antalet bokningar utan något krångel.
Ge all viktig information om ditt företag som lockar kunder och uppmuntrar dem att boka dina tjänster.
Se till att allt fungerar smidigt genom att integrera EasyWeek med program som du redan använder, t.ex. GA4 och andra.
Placera vår bokningswidget och länken i alla dina kanaler för att ta emot bokningar samtidigt!
Få detaljerad analys av bokningar, personalens arbetsbelastning och annan information som hjälper dig att identifiera de bästa områdena för att växa ditt företag.
Skapa din framgångssaga med EasyWeek!
Kan du inte hitta ett svar? Kontakta vårt vänliga team.
Hur kan EasyWeek hjälpa min detaljhandelsverksamhet?
EasyWeek är utformad för att automatisera din bokningsprocess, hantera ditt schema och förbättra din övergripande kundservice. Vårt system är lätt att använda och effektivt, vilket sparar dig tid och hjälper dig att fokusera på att tillhandahålla den bästa detaljhandelstjänsten.
Kan jag integrera EasyWeek med min befintliga webbplats eller sociala medier sidor?
Ja, EasyWeek erbjuder enkel integration med din befintliga webbplats eller sociala medier sidor. På detta sätt kan dina kunder direkt boka dina tjänster online, vilket ökar din synlighet och tillgänglighet.
Är EasyWeek lämplig för mobila detaljhandelsföretag?
Absolut. EasyWeek är perfekt för mobila detaljhandelsföretag. Vi erbjuder funktioner som platsövervakning och mobilvänliga gränssnitt vilket är idealiskt för företag på språng.
Hur hanterar EasyWeek avbokningar och ombokningar?
EasyWeek tillåter företag att ställa in sin avbokningspolicy och hanterar ombokningar effektivt. Systemet skickar automatiska påminnelser till dina kunder, vilket minskar no-shows och sista minuten-avbokningar.
Kan jag hantera flera anställda och deras scheman på EasyWeek?
Ja, du kan enkelt hantera flera anställda och deras scheman. EasyWeek låter dig tilldela roller och ansvar, hantera skift och visa individuella scheman, vilket gör det lättare att hantera ditt detaljhandelsföretag.
Använd alla funktioner i vår produkt helt gratis och utan några begränsningar. Utvärdera funktionaliteten, fördelarna och bekvämligheten med EasyWeek.