Programvara för Bankettsal
Omfattande system för att hantera bankettsal och evenemangsutrymme uthyrningar.
Tillgänglig på datorer och via mobila appar för iPhone, iPad och Android Scroll to appsScroll to apps
CRM för onlinebokning av bankettsal
Uppskatta bekvämligheten med EasyWeek-appen för bankettsalen. Onlinebokning, kalender och schema för objektets tillgänglighet.
Möjlighet att boka bankettsalen online dygnet runt för maximal bekvämlighet.
Visa exempel på menyer och tillåta kunder att anpassa mat och dryck för deras evenemang.
Erbjud potentiella kunder en virtuell rundtur i bankettsalen för att hjälpa dem att visualisera sitt evenemang.
Visa tidigare kunders recensioner för att bygga förtroende och ge insikt i kvaliteten på tjänsterna.
Tillhandahålla en funktion för kunder att planera och organisera detaljerna i deras evenemang direkt på webbplatsen.
Tillåt kunder att skicka direktmeddelanden till bankettsalen för snabba svar på frågor eller bekymmer.
Dina data behandlas i enlighet med globala och europeiska säkerhetsstandarder, inklusive PCI DSS, SSL och GDPR.
Vi säljer inte eller överför din data och dina kunders data till tredje part.
Använd EasyWeek för att öka antalet bokningar utan något krångel.
Ge all viktig information om ditt företag som lockar kunder och uppmuntrar dem att boka dina tjänster.
Se till att allt fungerar smidigt genom att integrera EasyWeek med program som du redan använder, t.ex. GA4 och andra.
Placera vår bokningswidget och länken i alla dina kanaler för att ta emot bokningar samtidigt!
Få detaljerad analys av bokningar, personalens arbetsbelastning och annan information som hjälper dig att identifiera de bästa områdena för att växa ditt företag.
Skapa din framgångssaga med EasyWeek!
Kan du inte hitta ett svar? Kontakta vårt vänliga team.
Hur gynnar EasyWeek-plattformen min festlokalverksamhet?
EasyWeek hjälper till att förenkla och automatisera bokningsprocessen. Den låter dina kunder reservera lokalen, välja deras föredragna datum och tid, och göra betalningar online. Den hjälper dig också att hantera din kalender effektivt och minskar risken för dubbelbokningar eller missade avtal.
Kan jag hantera flera bankettsalar på EasyWeek?
Ja, EasyWeek låter dig hantera flera platser från en enda instrumentpanel. Detta är särskilt användbart om ditt företag verkar på olika platser.
Finns det ett alternativ att integrera EasyWeek med min befintliga webbplats?
Ja, EasyWeek tillhandahåller en lättanvänd widget som kan integreras i din befintliga webbplats. Detta gör att dina kunder kan göra sina bokningar direkt från din webbplats.
Hur hanterar EasyWeek betalningar och fakturor?
EasyWeek stöder olika betalningsportaler, vilket gör det möjligt för kunder att göra betalningar direkt via plattformen. Det genererar också fakturor automatiskt, vilket sparar dig tid och minskar fel.
Vilken typ av kundsupport erbjuder EasyWeek?
EasyWeek erbjuder kundsupport 24/7. Vårt team är alltid tillgängligt för att hjälpa dig med eventuella problem eller frågor du kan ha om att använda plattformen.
Prova EasyWeek för effektiv hantering av ditt företag. Vår support är alltid tillgänglig: 7 dagar i veckan, gratis på alla tariff.